marystarstable.blogg.se

Dette er en norsk blogg om livet mitt (Mary Nightdaughter) på StarStable. Jeg har to hester som heter Nightwalker som er 3 år gammel, og Nightstar som er 4. Akkurat nå, bor jeg på Steves Gård, men skal flytte til Jorvik når jeg får tilgang da:) Håper du liker bloggen min! :D

I'M CRAZY AND I NOW IT!

Publicerad 2013-05-23 19:10:00 i Generelt

 Alle ryttere vet at man skal bruke hjelm når man rir ;)
Og i alle fall hvis hesten er UROLIG!
Og selvfølgelig var Nightstar urolig og vill når jeg red ham... ;D
Falt av to ganger :O
Hehe, har lært meg en lekse! :)
Au din tufs! Bli der ellers får du ikke gjøre noe gøy resten av uken!!!
Huh...
Prøver å stige opp igjen...
Var litt ør, men klarte det til slutt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela