marystarstable.blogg.se

Dette er en norsk blogg om livet mitt (Mary Nightdaughter) på StarStable. Jeg har to hester som heter Nightwalker som er 3 år gammel, og Nightstar som er 4. Akkurat nå, bor jeg på Steves Gård, men skal flytte til Jorvik når jeg får tilgang da:) Håper du liker bloggen min! :D

Superkul oppdtatering!

Publicerad 2013-07-03 19:13:54 i Generelt

Hei alle sammen!
En ny, kul motebutikk, The Fashion Barn, har åpnet i Silverglade landsby!

Motebutikk:
- En diger motebutikk i Silverglade landsby, The Fashion Barn, har akkurat mottatt store mengder av de mest populære klærne på Jorvik, og det har derfor blitt bestemt at butikken skal åpne tidligere enn antatt! Se gjennom de forskjellige klærne i butikken, ta en titt på alle de nyeste og mest populære antrekkene!

The Fashion Barn!

The Fashion Barn!

Nye klær:
- Dere finner mange nye klær i den nye motebutikken i Silverglade landsby. Et av de mest populære antrekkene er det nye, pene dressursettet!

Dressurantrekk!
The awesome Dressurantrekk

Nullstilling av high score:
- Sommeren er her og det er på tide med en ny nullstilling av high score-resultatene! Nå har alle sjansen til å sette nye rekorder i alle Jorviks konkurranser!

Opprettede feil:
- Vi har gjort et par endringer, og fra nå av vil ingen kunne misbruke lag til å få bedre resultatet i konkurransene.

- Noen av de daglige konkurransene og oppdragene ga spillerne XP. Dette har nå blitt rettet opp og XP er nå tilbake til normalen.

Hilsen,
Star Stable Teamet
 
 
Har nettopp kjøpt meg en ny genser og er ganske fornøyd med kjøpet!!
Bilde:
 
Og en siste beskjed til alle dere som er SR(star rider) :
Det er et lite oppdrag hos May i ML!
Hvis du gjør det oppdraget får du en fin jakke som denne:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela