marystarstable.blogg.se

Dette er en norsk blogg om livet mitt (Mary Nightdaughter) på StarStable. Jeg har to hester som heter Nightwalker som er 3 år gammel, og Nightstar som er 4. Akkurat nå, bor jeg på Steves Gård, men skal flytte til Jorvik når jeg får tilgang da:) Håper du liker bloggen min! :D

Biiiiiittelitt om meg IRL:

Publicerad 2013-06-21 22:00:00 i Allmänt

Dette er litt fakta om meg IRL(jeg tar bare sånne fakta som ikke er "farlige" å si!!!!).
Her er de:
  • Jeg er 10,5 år gammel.
  • Jeg har mørkebrunt hår.
  • Jeg har brune øyne.
  • Jeg har en søt liten hest.
  • Jeg liker One Direction.
  • Jeg er ikke så glad i sminke...
  • Jeg har bursdag 9.september.
  • Jeg heter Nora(i Norge finnes det Nora-syltetøy!! hihi :D  )
  • Og sist, og ikke minst:
 
  • Dette er hesten min :)
     
     

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela