marystarstable.blogg.se

Dette er en norsk blogg om livet mitt (Mary Nightdaughter) på StarStable. Jeg har to hester som heter Nightwalker som er 3 år gammel, og Nightstar som er 4. Akkurat nå, bor jeg på Steves Gård, men skal flytte til Jorvik når jeg får tilgang da:) Håper du liker bloggen min! :D

Den mystiske ponni... DEL 1!

Publicerad 2013-09-07 11:52:00 i Allmänt

9.september 1899

En jente ved navn Anna, har bursdag i dag.
Moren og faren hennes har en stor gave til henne.
Hun får bind for øynene og de kjører av gårde.
Da de er fremme, tar hun av bindet.
Da ser hun det.
Der, rett foran henne,står en ponni med fullt utstyrt seletøy.
-Tusen takk mamma og pappa! Dere er de beste foreldrene jeg noensinne kommer til å få og har hatt!
-Vi visste jo at du ønsket deg så mye en ponni, så,...vi kjøpte en :)
Ponnien vrinsket mot Anna.
Hun måtte være den heldigste jenta i verden!
 
 
10.september 1899

Anna skrev også dagok, hun skrev om alle de supre hendelsene hennes og alle hemmelighetene hennes sto der.
I dag, i 2013, har vi funnet rester av dagboken hennes, bilder og noen av hennes minner.
Men tilbake til Anna.
I dag skulle hun prøve å ri på ponnien, som fikk navnet Beauty, for aller første gang!
Det var mange sommerfulger i magen hennes.
Da hun steg opp kjente hun en fantastisk følelse om at hun hørte hjemme her- på hesteryggen!
Hun hadde gått på rideskole i et og et halvt år, og hatt en hest på for, men det varte ikke lenge.
Foreldrene hadde hatt pengeproblemer i mange måneder, og Anna kunne nesten ikke be om å få noe som helst.
Tenk at hun hadde en egen ponni nå...!
Hun satte opp et stort glis og fikk Beauty til å skritte.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela