marystarstable.blogg.se

Dette er en norsk blogg om livet mitt (Mary Nightdaughter) på StarStable. Jeg har to hester som heter Nightwalker som er 3 år gammel, og Nightstar som er 4. Akkurat nå, bor jeg på Steves Gård, men skal flytte til Jorvik når jeg får tilgang da:) Håper du liker bloggen min! :D

Ja, jeg har bestemt meg :)

Publicerad 2013-07-17 12:05:00 i Allmänt

 Da har jeg bestemt meg:
Jeg skal begynne med "XOXO".
Dette er mitt første innlegg med det(det vil komme maaange andre slike bilder i framtiden!).
Gleder meg til severen åpner igjen, siden det høres ut som en spennende oppdtatering!   :
 


Hei alle sammen!
Nye eventyr og oppdrag med Rob og Bob er med i denne ukens oppdatering!

Nye oppdrag:
- Smuglerne Rob og Bob pønsker på noe igjen! Ri til Smuglergrotten like nedenfor Fugleskremseltoppen og snakk med dem!

Smuglerne Rob og Bob!
Smuglerne Rob og Bob!

Nye produkter:
- En mendge nye produkter er tilgjengelige i butikken til Mario på observatoriet!

Hilsen,
Star Stable Teamet
 
 
 
 
                                                                                  ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela