marystarstable.blogg.se

Dette er en norsk blogg om livet mitt (Mary Nightdaughter) på StarStable. Jeg har to hester som heter Nightwalker som er 3 år gammel, og Nightstar som er 4. Akkurat nå, bor jeg på Steves Gård, men skal flytte til Jorvik når jeg får tilgang da:) Håper du liker bloggen min! :D

Jeg ville jo bare ha litt hjelp...

Publicerad 2013-06-23 21:32:02 i Allmänt

Nå nettopp skjedde det noe som jeg gjerne deler med hele verden!
Jeg begynte nesten å gråte av bare å se på det!!!
 
 
Her er det som skjedde i bilder(sorry hvis de blir små=S ):
Jeg spurte om hjelp for å finne de svarte sjakkrutete ridebuksene.
 
 
Det jeg fikk tilbake (pga. det ikke gikk an å skrive "sjakkrutete"):
Orker ikke å si det.. unnskyld meg, men det er jo sinnsykt stygge ord!
Det som står i firkanten(bare glem snakkeboblen) er:
HER ER EN BESKJED TIL ALLE DERE SLEMME SVENSKER!:
TENK DERE OM NÅR DET GJELDER HVA DERE SIER!
VI NORDMENN HAR OGSÅ FØLELSER !
TENK DA, INGEN VIL VÆRE MED MEG, NESTEN INGEN SNAKKER MED MEG, NESTEN INGEN VIL VÆRE MED I KLUBBEN MIN, DE BARE SLUTTER, VILLE DU LIKT DET!?
TENK LITT MED HJERNEN DERES OG IKKE GJØR NARR AV NORDMENN! !!!!! ;(
(PS!:ingenting eher er frekt ment!!! jeg er bare ikke sånn!)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela