marystarstable.blogg.se

Dette er en norsk blogg om livet mitt (Mary Nightdaughter) på StarStable. Jeg har to hester som heter Nightwalker som er 3 år gammel, og Nightstar som er 4. Akkurat nå, bor jeg på Steves Gård, men skal flytte til Jorvik når jeg får tilgang da:) Håper du liker bloggen min! :D

Ulykken..

Publicerad 2013-06-18 18:57:00 i Generelt

 Jeg var ute med Nightwalker på en galopptur.
Det var veldig kjekt.
Etterpå skrittet vi opp en klippe.
Det var da det gikk galt...
 
Nightwalker ble skremt av en hare, og hoppet rett ned den 15 meter bratte klippen!
 
Heldigvis var det ingen som døde, men vi ble hardt skadet!
 
Endelig kom de....
Noen andre som vi kjenner tok Nightwalker med til veterinæren, og jeg ble sendt til legen med en gang jeg fikk vite hvordan det gikk med Nightwalker.
Jeg fikk en forferdelig nyhet: "Du kan kun leie henne, og ikke ri henne på to måneder! Hvis du gjør det, kan du skade henne så hun aldir mer kan gå og må bli avlivet!"
Nightwalker hadde to røde sår med blod som rant ut.
Jeg ville egentlig ikke dra fra henne, men jeg måtte jo selv til legen!
Jeg får bare vente i den ene måneden!!! ;( ;( ;(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela