marystarstable.blogg.se

Dette er en norsk blogg om livet mitt (Mary Nightdaughter) på StarStable. Jeg har to hester som heter Nightwalker som er 3 år gammel, og Nightstar som er 4. Akkurat nå, bor jeg på Steves Gård, men skal flytte til Jorvik når jeg får tilgang da:) Håper du liker bloggen min! :D

Redsel på dressurbanen... EN HELT NY SERIE!

Publicerad 2013-06-16 12:45:05 i Allmänt

Jeg red Nightstar helt vanlig rundt på Jorvik.
Så tenkte jeg vi skulle trene litt dressur.
Det gikk helt fint til........
til han fikk øye på henne!
 
Det var en nydelig svart frieser hoppe som Nightstar ble livredd for!
Han kan umulig reagere på svarte hester, siden Nightwalker er jo svart....
Har tenkt å fortsette å prøve og se om Nightstar reagerer på andre svarte hester...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Følg med i neste episode av Redsel På Dressurbanen!
 
 
 
Episoden vil komme så fort som mulig c:

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela